söndag 23 maj 2010

Kick Ass

Igår var en fin kväll följd av en fin dag idag. Drog hem till Evelina för film och sleepover igår eftermiddag, eller ja, vi promenerade tillsammans. Det är löjligt långt till Skönsmon för två lata själar, men men.

Vi åt fiskbullar (som jag äter alltför sällan eftersom Oskar hatar det) och kollade på AFV, sen godis och film. Vi såg filmatiseringen av "Flickan från ovan", en av mina favoritböcker. Helt ok, kanske en 3a eller 4a.
Idag såg vi Kick Ass och åt godis till frukost, herregud vad illa haha. Filmen var helt awesome dock.

Jag skulle rimligtvis kunna redogöra för det här på ett lite roligare vis, men fuck it, jag skriver iaf.

En sjukt shyst sak är att vi nu har hantlar hemma. Jag tänkte att jag skulle försöka börja lyfta lite... påminn mig om vilken dålig idé det var när jag lyckas paja min rygg eller hur det blir.

Blah blah blah.. ha det bra :P

3 kommentarer:

  1. träna försiktigt i början så är det nog jättebra för ryggen. lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kick ass är kick ass! Det var en bra morgon :)

    SvaraRadera
  3. lol I watched kick ass today because of this post

    -raxo

    SvaraRadera